עולם ההדפסות התלת מימדיות

תוכן עניינים

מדהים איך שהעולם שלנו משתנה במהירות – אם פעם להדפיס קובץ ממוחשב על נייר היה בגדר פלא טכנולוגי אדיר, הרי שהיום בזכות טכנולוגיית הדפסת תלת מימד אנחנו בכלל נמצאים בעתיד הרחוק! כן – היום באמצעות כלים משכוללים וטכנולוגיה יוצאת דופן, ניתן להדפיס פריטים תלת מימדיים באיכות גבוהה!

 

עולם של אפשרויות

תחשבו על האפשרויות שזה פותח בפנינו – כבר לא צריך לשלוח מודלים על סרטוטים לסין בשביל לבנות מוצר או אבטיפוס לרעיון שהגיתם, תוכלו לעשות את זה כאן בארץ. חברת המימד הרביעי גאה להציג בפניכם את השירות המקצועי והמעולה שלה – שירותי ייעוץ, תכנון, בנייה והדפסה של מודלים תלת מימדיים באיכות גבוהה וברמת גימור מושלמת!

 

הכירו חנות האתר שלנו

חברת המימד הרביעי עוסקת רבות בסיוע לגופים אזרחיים, פרטיים ועסקיים למדל ולבנות פרויקטים ממשיים של מודלים ודגמים מתלת מימד. הדפסת תלת מימד נעשית באמצעות מתקנים משוכללים שמסוגלים להשתמש במגוון חומרים מתאימים לצורך יצירת דגמים שונים. יש קשים יותר ויש רכים יותר, כך שלכל חומר יש את הייעוד שלו. יש פרויקטים שכמובן משתמשים בהם יותר מחומר אחד, הכל לפי הדרישות של הלקוחות.

אם יש לכם צורך לבנות מודלים מתלת מימד, פרויקטים שאתם אחראיים ליצירת המידול הראשוני שלהם, אב טיפוס של מוצר שהגיתם ואתם רוצים לבחון אותו או שאתם סתם חובבי אומנות ומעוניינים לבנות בובות או דמויות פלסטיות – תוכלו לעשות את זה כאן דרך חברת המימד הרביעי.

 

המוצרים והשירותים שלנו

חברת המימד הרביעי הינה חברה שמדברת אליכם בגובה העיניים. תחילה נבין יחד מה הרצונות והדרישות שלכם מהפרויקט להדפסה בתלת מימד – מה ההיקף שלו, הגודל שלו, הזוויות שלו, ממה הוא יהיה בנוי, מאילו חומרים ועוד. נקיף את כל האלמנטים החשובים שהינם קריטיים להשלמת הפרויקט. נעבוד יחד על בניית סרטוט הדגם הראשוני, האב טיפוס ונמצא דרכים לשפר ולייעל אותו עד להגעה לרמת סיפוק מושלמת מבחינתכם.

החברה מבטיחה לעשות שימוש בחומרים המקוריים והאיכותיים ביותר לצורך הפרויקט שלכם. את כל הפרטים לגבי צורת המידול ובניית המודלים הדיגיטליים ואחר כך הדפסתם, תוכלו לשמוע דרכנו. צרו קשר בהקדם ונשמח לסייע לכם!

 

מוצרים נהדרים נוספים

מלבד שירותי הדפסת תלת מימד, החברה מציע לכם לבחור מבין מגוון מוצרים מקוריים, איכותיים ובלעדיים המיוצרים ומשווקים רק על ידינו בארץ – מנורות ירח. מדובר ברעיון גאוני למנורת לילה אלגנטית ומדהימה שמכניסה אור יפהפה וקסום לבית או לחדר. אם אתם רוצים להפתיע את בת הזוג שלכם לכבוד יום הולדתה או לכבוד יום האהבה, להביא לה ממש את הירח עד לחדר זה רעיון מעולה. את המנורה אפשר לעצב ולקשט עם כיתוב או תמונה אישית שלכם לבחירתכם, אותם תוכלו להכניס פנימה באופן שהמנורה תשקף אותם לחדר.

אז למה אתם מחכים – צריכים שירותי הדפסת תלת מימד? מנורת ירח נהדרת? צרו קשר ונשמח לעמוד לשירותכם!

 

 

התקשרו עכשיו!