ווקס או קריסטל – איזה פוליש תבחרו לרצפה שלכם? ואיך בכלל עושים פוליש לגרניט פורצלן?

תוכן עניינים

לאחר מספר שנים, ובמיוחד לאחר עבודת שיפוץ בדירה, ניתן להבחין שהרצפה שלנו כבר לא נראית כקדמותה. היא איבדה מהברק שלה. פוליש הוא אלטרנטיבה פשוטה וזולה יחסית להחלפת הרצפה בבית.

מה זה בכלל פוליש לרצפה ואיך זה עובד?

פוליש לרצפות הוא תהליך בו נעשה ליטוש קפדני ואינטנסיבי לרצפות כדי לתת להן מראה נקי, מבריק וחדש יותר. פוליש נעשה באמצעות מכונת פוליש ייעודית ובאמצעות חומרים ספציפיים (המשתנים בהתאם לסוג הרצפה).

צילום: freepik

תהליך זה נעשה בדרך כלל על ידי חברת ניקיון וזה בגלל שפוליש שנעשה על ידי ידיים לא מקצועיות עלול להביא לתוצאות לא מספקות ובמקרים חמורים יותר גם לנזק עבור הרצפה עצמה.

למה חשוב לבצע פוליש לרצפה?

הרצפה היא הדבר הראשון שאנשים רואים כשהם נכנסים לביתכם. זה משקף כמה טוב אתם דואגים לבית שלכם וכמה תשומת לב אתם מקדיש לפרטים הקטנים. רצפה מלוכלכת עלולה לגרום לרושם ראשוני רע, ולכן חשוב להקפיד על טיפוחה.

על סוגי הפוליש השונים

כעת שהבנו מהו פוליש ולמה זה כזה חשוב, ולפני שאנו רצים להזמין חברת פוליש לדירתנו, חשוב שנבין שיש מספר סוגי פוליש שניתן לבצע.

מה הכוונה? ישנם חומרים שונים שיש להשתמש בהם בעת ביצוע פוליש לרצפה

במה זה תלוי? בסוג הרצפה שלכם!

שני סוגי הפוליש העיקריים שנדון בהם הם – פוליש "ווקס" ופוליש "קריסטל".

פוליש קריסטל

לאיזו רצפה זה מתאים? בעיקר רצפות שיש וקרמיקה.

כמה זה עולה? 20-30₪ למטר רבוע בממוצע.

פוליש קריסטל נחשב ליקרים שמסוגי הפוליש אך אם זה מגיע יתרון גדול – פוליש זה בדרך כלל ישיג לנו תוצאות איכותיות ביות וישמר לטווח ארוך יותר.

פוליש ווקס

לאיזו רצפה זה מתאים? בעיקר לרצפות מאבן טבעית או קרמיקה.

כמה זה עולה? 10-15₪ למטר רבוע בממוצע.

פוליש ווקס הוא פוליש שנעשה על ידי מריחת חומר ווקס על הרצפה. היתרון הבולט של פוליש זה הוא מחירו הזול בהשוואה לפוליש קריסטל. יתרון נוסף הוא האופציה לעשות בו שימוש גם ברצפות ישנות מאוד.

פוליש לגרניט פורצלן – האם יש דבר כזה?

פנינו לדרור לוי מטיפטופ שירותי פוליש וניקיון, וזה מה שהיה לו לומר בנושא:

"לקוחות רבים פונים אלי בשאלה: האם ניתן לבצע פוליש על רצפות גרניט פורצלן? התשובה היא כן! ההבדל היחיד בין פוליש לרצפת גרניט פורצלן מול פוליש עבור רצפות אחרות, הוא שבפוליש שכזה לא נעשה שום שימוש בחומרי פוליש (כגון ווקס או קריסטל) אלא רק נבריק את הרצפה באמצעות מכונת הפוליש"

מחירון של פוליש לגרניט פורצלן נע בין 5-12₪ למטר רבוע בממוצע.

אם אתם עדיין לא בטוחים איזה פוליש מתאים לרצפה שלכם, אנו ממליצים לכם להתייעץ עם אחת מחברות הניקיון הנמצאות כיום בשוק.

לאתר של טיפטופ

 

התקשרו עכשיו!