ניקיון משרדים עם מפתח

תוכן עניינים

נקיון משרדים עם מפתחכל משרד, באשר הוא, חייב לשים תשומת לב ניכרת על הניקיון שלו. בהתחשב בהיקף העבודה, ובעובדה שבמשרד הממוצע אין זמן פנוי על מנת לבצע את הניקיון, רבים מחליטים, ובצדק גמור, להשתמש בשירותיה של חברת ניקיון. וכדי שהניקיון לא יפריע לשגרת העבודה, הם מבקשים מהחברה לעשות זאת מחוץ לשעות הפעילות שלו.

מצבים אלה, המכונים בעגה המקצועית "ניקיון משרדים עם מפתח", כוללים בתוכם מספר לא מבוטל של יתרונות, אך גם אי אילו סכנות. לפניכם כל מה שחשוב לדעת על השירות הזה, ודגשים חיוניים בדרך לשימוש בו.

כך זה מתבצע

ניקיון משרדים עם מפתח, כפי שניתן בוודאי להסיק משמו,  מתבצעים כאשר עובדי חברת הניקיון מקבלים מפתח, עימו יוכלו להיכנס למשרד בשעות בהן לא נמצא בו איש. המטרה הברורה בניקיון זה, כאמור, היא לא להפריע כהוא זה לשגרת העבודה, שעה שעובדי הניקיון לא יפריעו בעבודתם לזו של אנשי המשרד.

הניקיון יתבצע בהתאם למשימות ולתנאים שהוגדרו מראש, בעיקר בכל הנוגע לשעות הפעילות, ולהיקפה.

בבוקר, או בערב?

סוגיה משמעותית שעולה ביחס לשירותי ניקיון מהסוג האמור נוגעת לשעות הספציפיות בהן הוא יתבצע. כדי לא להפריע לשגרת העבודה, הרי שבחלק הארי של המקרים נבחרות שעות הערב, לאחר שהעובדים כבר מסיימים את עבודתם.

במצב הזה, הניקיון יכול להתבצע מבלי שלוח הזמנים לוחץ, והעובדים יכולים להתחיל את יום המחרת במשרד מצוחצח, בו נעים הרבה יותר לעבוד.  כאשר נדרש ניקיון שבועי, עם זאת, ניתן בהחלט לעשות זאת בערב יום חמישי, ולהשאיר את המשרד מצוחצח לאורך כל סוף השבוע.

חשוב להדגיש כי האפשרות של ניקיון בבוקר אפשרית אף היא, אם כי נפוצה בהרבה מאשר בשעות הערב. זאת מכיוון שהניקיון מצריך מספר שעות לפחות, כך שאין זה מובן מאליו שאנשי החברה יסיימו זאת לפני שתתחילת שגרת העבודה. דומה כי האפשרות הזו מתאימה במיוחד למשרדים קטנים, אשר לצורך הניקיון שלהם נדרש פרק זמן קצר, באופן יחסי.

חשיבותה של אחריות

מעבר לכל ספק, ברור מדוע כשמעוניינים בניקיון משרדים עם מפתח, חייבים להשקיע את מלוא המאמצים בבחירה בחברת ניקיון אשר האמינות שלה אינה מוטלת בספק. עובדי החברה מקבלים גישה לליבת המשרד, ופעמים רבות גם לפריטים חיוניים, שגניבה שלהם עלולה להיות כרוכה בהפסד כלכלי עצום עבור המשרד, או אפילו לסכן את החברה כולה. חשבו, למשל, על מסמכים סודיים הנמצאים במגירות של חדרי העובדים.

כדי ללמוד על היבט זה בחברת הניקיון, מומלץ לסקור את הניסיון המקצועי שלה בתחום, לראות כמה שנים היא פועלת בו ואיזה סוג של לקוחות היא משרתת: באם מספר חברות מוכרות במשק בחרו בה, ייתכן שניתן ללמוד מכאן משהו על אמינותה. אפשרות אחרת, חשובה לא פחות, היא לשוחח עם לקוחות שמשתמשים בשירותיה, ולראות את ההתרשמות שלהם מהחברה, בעיקר בכל הנוגע לסוגיית האמינות.

התקשרו עכשיו!