ניקיון משרדים לשגרירות

תוכן עניינים

אין מקום עבודה, משרד או בניין שלא מחפש את הפתרון המושלם לסדר ולניקיון. משרדים וחברות גדולות מודעים היטב לרמת הניקיון והסדר שהיו רוצים שיבוצעו במקום עבודתם. סביבת עבודה לא נקייה, אינה רק מורידה באיכות השירות והעבודה, אלא גם יוצרת רושם לא מכובד אצל הלקוח.

ניקיון משרדי שגרירות

כשמדובר על ניקיון במוסד מדיני כמו שגרירות אנו מייחסים לו משמעות רבה. אנו מומחים בנתינת רמת שירות גבוה וכל אחד מצוות העובדים שלנו יודע להתאים את עצמו למקום בו הוא נמצא.

במשרדים דיפלומטיים אנו מדריכים את צוות העובדים לשמור על אמינות ולהתנהל בצורה מקצועית ושירותית ושולחים את אנשי הצוות הותיקים והמקצועיים ביותר שיש לנו. אנו פועלים בתחום כבר שנים רבות ואנו חברה יציבה שניתן לסמוך עליה.

התאמת שירותי הניקיון הטובים ביותר

לא כל חברה שנותנת שירותי ניקוי יכולה להציע את הרמה המקצועית המספקת ולענות על הדרישות הייחודיות של ניקיון משרדים. מכיוון שאנו מבינים את הרגישות במשרדים ממשלתיים אנו מאפשרים ללקוחותינו גמישות בשעות שונות, טיפול מיידי בעת הצורך התאמה אישית לצרכי המשרד.

אנו עורכים פגישה מקדימה עם נציג מהחברה שאחראי על שירותי הניקיון ויחד אנו מתאימים את סוג הניקיון הרצוי, שעות העבודה, כמות הפעמים שבה אנו מגיעים ביום, וכן מציעים אפשרות לעובדי ניקיון שיאיישו את המשרד לכל אורך היום וידאגו באופן שוטף לסדר וניקיון במשרד, כולל- ניקוי שירותים, ריקון פחי אשפה, וניקיון חדרי ישיבות בין פגישה לפגישה.

בנוסף, בפגישה אישית זו יקבעו הסדרי העבודה ותנאי התעסוקה. חשוב לציין שכל עובד מטעמנו מבוטח באופן מקיף ואנו אחראים על כל מפגע או נזק שעלול להתרחש בשעות עבודתו. נציגה מטעמנו תהיה זמינה לכל נושא שלא יעלה במשך זמן השירות ונשמח לקבל מכם משובים על שביעות רצונכם מהעבודה והאם היא בוצעה באופן שמספק אתכם או שישנם מקומות לשיפור ולייעול התהליך.

במידה ולא מתאפשר לאיש צוות קבוע להיות נוכח עקב מחלה או שינויים בלתי צפויים, יתודרך בהתאם איש צוות שיהווה תחליף ראוי לשירות שקיבלתם עד כה ולא יורגש שום שינוי מצדכם. מצבת כוח האדם שלנו גדולה ומגוונת ומאפשרת לנו לטפל בבעיות מסוג זה באופן מיידי ומקצועי.

שירותי ניקיון נוספים

שירותי הניקיון המוצעים כוללים גם ניקיון חלונות, שטיחים וטיפול בכל הצרכים שנוגעים לניקיון המשרדים. מוצרי הניקוי שבהם אנו משתמשים מתאימים לסוג הניקוי הנדרש: מטליות לחות למסכי מחשב, מדפסות סורקים וכל חפץ עדין שהוא. חומר אנטי בקטריאלי לניקוי טלפונים, אוזניות ועכבר מחשב. שימוש במטלית יבשה לניקוי האבק ובמטלית רטובה לניקוי יסודי של כתמים.

התקשרו עכשיו!