ניקיון משרדים אחר הצהריים

תוכן עניינים

לאורך שעות רבות מדי יום, מתנהל המשרד שלכם כראוי: תפוקת העובדים גבוהה, הלקוחות נראים כשבעי רצון ואתם בהחלט עומדים בתחזיות. הבעיה היא שמראה המשרד עצמו רחוק מלהיות מרשים. דומה כי כולם שוקעים בשגרת העבודה, עד שקשה עד בלתי אפשרי לדאוג לניקיון ולתחזוקה. אתם רוצים להזמין חברת ניקיון מקצועי, אבל חוששים שמא היא תפריע לשגרת העבודה.

החדשות הטובות הן שיש בנמצא פיתרון, ואפילו יעיל במיוחד: ניקיון משרדים בשעות אחר הצהריים, או אפילו הערב. הנה כל מה שחשוב לדעת על השירות, ודגשים משמעותיים שיאפשרו לכם, אנשי המשרד, להזמין אותו.

הרגע בו מסיימת העבודה, ומתחיל הניקיון

ניקיון משרדים בשעות אחר הצהריים או הערב, מעצם מהותו, נועד להתבצע כאשר המשרד מסיים את יום העבודה שלו, ולכן ריק כמעט לחלוטין מאדם.

המשמעות של כך היא שהניקיון נעשה מבלי להפריע לעבודה במשרד, חלילה, ולכן סביר שיהיה יעיל פי כמה: חשבו, למשל, על שאיבת אבק במשרד עמוס בעובדים, בלקוחות או בספקים, אל מול האפשרות המומלצת יותר, שתכליתה לעשות זאת במשרד ריק מאדם. כמו כן, בשעות אלה לוח הזמנים של חברות הניקיון נוטה להיות גמיש יותר, ולכן אנשיהן לא ימהרו לסיים עם הניקיון וישקיעו אפילו יותר מאמץ.

חשוב להדגיש, בנקודה הזו, מעלה חשובה נוספת של ניקיון משרדים מעבר לשעות העבודה, והוא נוגע, כמובן, ליום שאחרי. כשמבצעים את הניקיון בתנאים אלה, הרי שהעובדים יגיעו, בבוקר המחרת, למשרד מצוחצח בכל קנה מידה, בו נעים הרבה יותר לעבוד. מכיוון שידוע שזה לא כל כך נעים להגיע למשרד מלוכלך, אין לזלזל בחשיבותה של עובדה זו.

הצד הטכני של הניקיון

המשתנה המרכזי שצריך להילקח בחשבון, בעת הזמנת שירותי ניקיון בשעות אחר הצהריים או הערב או מועד הסיום של יום העבודה, לפחות בכל הנוגע למרבית העובדים.

המלצה ברורה היא לבצע את הניקיון פרק זמן סביר לאחר שהמשרד מתרוקן: אם הוא מסיים את עבודתו בשעה שש, נניח, ניתן להתחיל זאת בשעה שש וחצי, או לכל הפחות תשע. כמובן שעל פי היקף העבודה שנדרש, ייקבע משך הניקיון, כאשר יש משמעות גם לתדירות הניקיון. ברור, למשל, כי ניקיון הנעשה מדי יום יהיה מקיף מעט פחות מאשר ניקיון הנעשה אחת לשבוע או שבועיים, ובו הלכלוך המצטבר גדול יותר.

פעמים רבות, אלא אם יש במשרד מספר מצומצם של עובדים שלא מפריעים לעבודת הניקיון, יש להביא לעובדי חברת הניקיון מפתח, שיאפשר להם להיכנס ולבצע את מלאכתם. מהבחינה הזו, ועקב רגישות המסמכים או הפריטים שבוודאי נמצאים במשרד נתון, חשוב לוודא כי חברת הניקיון הנבחרת היא אכן האמינה ביותר שניתן לצפות לה. מומלץ לסקור את הניסיון המקצועי של החברה, לראות מיהו קהל הלקוחות שלה ובמידת האפשר גם לשוחח עימם.

התקשרו עכשיו!