ניקיון דירה: אלה התלונות שתוכלו למנוע מראש

תוכן עניינים

חושבים להזמין חברת ניקיון? לפני שאתם מזמינים, אנחנו רוצים לסייע לכם למנוע את התלונות הצפויות מראש, על מנת שלא תפלו בפח. מוכנים? מתחילים.

ניקו לי רק חלק מהדירה

אחת התלונות הנפוצות ביותר בקרב לקוחות היא שחברת הניקיון ניקתה להם רק חלק מהדירה. אז ראשית, דעו לכם שברוב המקרים לא מדובר במרמה, אלא דווקא בפער בין החוזה שחתמתם עליו, אם בכלל, לבין הצרכים שלכם.

לדוגמה, ברוב המקרים ניקיון דירה סטנדרטי לא יכלול את השטחים השוליים כמו המרפסות, חדר השירות, מחסן אן יש ועוד.

לא ניקו לי כמו שצריך

המון לקוחות נוהגים להתלונן גם על כך שחברת הניקיון לא ביצעה עבודה מספיק מקצועית ושהם לא מרוצים מהניקיון בסך הכל הכללי.

גם במקרה הנוכחי וכנגזרת מהסעיף הקודם, דעו שלא תמיד מדובר במרמה, אלא בפריטים שחברת הניקיון לא אמורה לנקות בכלל. רוב הלקוחות לא יודעים שמוצרי חשמל, שטיחים וספות למשל לא כלולים בניקיון דירה סטנדרטי וזה פתח לפערים ותלונות על העבודה.

העלו לי את המחיר בדירה

הרבה תלונות של לקוחות נוגעות לעובדה שחברות הניקיון נוהגות להקפיץ את המחיר בדירה, בניגוד למחיר שסוכם לפני העבודה.

מדובר בחוויה לא נעימה באופן יוצא דופן, שכן ברוב המקרים זה קורה כשחברת הניקיון נמצאת באמצע העבודה, הבית שלכם על גלגלים, החלונות על הרצפה והרשתות של התריסים רטובות.

לפני שנמשיך לסעיף הבא, רק נציין שוב שברוב המקרים לא מדובר במרמה, אלא כפי שציינו זה נובע כתוצאה מפערי תקשורת בין הצדדים טרם ביצוע העבודה.

גרמו לי נזקים בדירה

מדובר למעשה באחד הסיוטים הכי גדולים של כל מי שהזמין חברת ניקיון לבית חדש בכלל, או כל בית אחר בפרט.

ברוב המקרים מדובר על נזקים שנגרמו כתוצאה מעבודה לא מקצועית. שימוש בחומרי ניקוי לא מתאימים יכול לגרום לנזקים למרצפות שלכם, בטח כשמדובר בחומרים חזקים מאד כמו חומצה שיכולה לגרום נזק כבד לרובה.

שימוש מוגזם במים יכול לגרוף לפגיעה ברובה של המרצפות וכן להתנפחות העץ של הרהיטים. סוג פוליש מסויים שאינו מתאים למרצפות שלכם גם יכול לגרום לנזק ולהצטברות שכבת שומן שיכולה לגרום להחלקות.

איך לא נופלים בפח?

לפני שאתם סוגרים עם חברת הניקיון, דרשו שנציג מהחברה יגיע אליכם הביתה על מנת לבחון את מורכבות העבודה מקרוב. אל תסתפקו בהצעת מחיר בטלפון, זה יכול להיות פתח לצרות צרורות בהמשך ולהקפצת מחיר בדירה.

דרשו לדעת מראש מה המחיר כולל ולא פחות חשוב, מה הוא לא כולל, על מנת להימנע מהפתעות לא נעימות בדירה. בררו מראש אם יש אחריות על העבודה ובמידה וכן, מה היא כוללת. אחרי הכל, במידה ונגרם נזק לרצפה שלכם או לכל פריט אחר בבית, אתם רוצים לדעת שיש לכם למי לפנות.

כמובן שחברה לניקיון בעלת מוניטין וניסיון בתחום, כזו שמאמינה שהשירות הוא הפרמטר הכי חשוב, תחזור ותתקן את הליקויים במידה והיא זו שאחראית עליהם.