ניקיון משרד בינוני עד גדול

תוכן עניינים

ניקיון משרד בינוני עד גדולהמשרד שלכם מתנהל טוב, אתם בטוחים – לפחות אם לא מתבוננים על רמת הניקיון שלו, שרחוקה מלהיות מושלמת. אתם מגלים כי מיום ליום המצב רק הופך לגרוע יותר, כאשר אין מי שידאג לניקיון. מדי פעם אתם לוקחים את היוזמה לידיים או פונים לחברה מקצועית הפועלת בתחום, אבל נראה שזה לא מספיק.

לא צריך להיות מומחה לניקיון, וגם לא לניהול משרדים, כדי לדעת שגודלו של המשרד עשוי להביא לכך שהניקיון שלו הופך למורכב יותר ולכן גם לארוך יותר. אחרי הכול, יש כאן שטח גדול יותר שנדרש לכסות ולעיתים גם שטחים משותפים שלא קיימים במשרדים הקטנים יותר: מטבחון או פינת ישיבה, למשל. מכיוון שאין בהכרח "אחריות" מלאה על שטחים אלה, להבדיל מהחדרים בהם פועלים עובדים ספציפיים, גדלים הסיכויים שהניקיון שלהם לא יתבצע.

חשיבות נקיון משרדים

מכיוון שניקיון משרדים בינוניים עד גדולים מורכב יותר הוא נמשך לרוב פרק זמן ראוי, שאף עלול להביא להפרעה אפשרית שלו לשגרת העבודה במשרד: כי זה לא נעים לעבוד במשך שעות ארוכות כשבין הרגליים של העובדים מסתובבים אנשי ניקיון, בין אם מטעם המשרד ובין אם מטעם חברה חיצונית. לכן, לא מפתיעה העובדה שמשרדים גדולים רבים המזמינים שירותי ניקיון מעוניינים שהניקיון של המשרדים יתבצע מעבר לשעות הפעילות של המשרד, בין אם בשעות הבוקר המוקדמות (מאד), שעות הערב או אפילו סופי שבוע.

במקרים האלה חשוב מאד לבחור בחברה שסומכים עליה בכל מאת האחוזים, מאחר והיו בשנים האחרונות מקרים בהם אנשי חברות ניקיון שקיבלו גישה למשרד ניצלו זאת לטובתם.

שאלת התדירות

עקב העובדה שכמות האנשים המבקרת במשרד בינוני או גדול היא גבוהה יותר ביחס למשרדים קטנים, הרי שגם תדירות הניקיון עשויה לעלות. נקודת המוצא היא שיותר אנשים עלולים להביא ליותר לכלוך עימו יש להתמודד באמצעות פעולת הניקוי. אם משרדים קטנים ניתן פעמים רבות לנקות פעמיים או שלוש בשבוע (יש משרדים שהתדירות שלהם נמוכה אפילו יותר), במשרדים גדולים הניקיון צריך להיות תדיר יותר. למעשה, בלא מעט משרדים מבינים הקברניטים כי אין ברירה אלא לבצע את הניקיון בצורה יומיומית.

בתנאים האלה, לא מפתיע מדוע משרדים רבים מחליטים להיעזר בשירותיהן של חברות ניקיון מקצועיות, עימן הם מקיימים הסדרים קבועים פחות או יותר. כאשר בוחרים לקיים הסדר שכזה יכולים אנשי המשרד לקבל שקט נפשי בנוגע לניקיון המשרד, כשגם מבחינת המחיר תיתכן הוזלה מסוימת. כלל ידוע בכלכלה הוא שככל שמזמינים דבר מה בכמות גדולה, כך גדלים הסיכויים שעבור כל אחד מהשירותים תיתנן הנחה יחסית שמוזילה במידה ניכרת את התמונה הכוללת.

התקשרו עכשיו!