ניקיון לובי של משרדים על ידי חברת ניקיון יסודית ומקצועית

תוכן עניינים

כל מנהל, נותן את הדעת על המראה של המשרד שלו. הידיעה כיום, בעידן גובר של תחרות בכל תחום ותחום, היא שצריך לבנות מוניטין חיובי בכל דרך אפשרית. משרד מטופח ומצוחצח היטב, המסודר למשעי, יכול להגדיל בעשרות מונים את הרושם שמקבלים הלקוחות הנכנסים למשרד. בנוסף על כך, ברור שהדבר יביא לסביבת עבודה נעימה פי כמה, שתגביר את שביעות הרצון, ואולי אפילו את התפוקה של העובדים.

כשמדברים על ניקיון משרדים, ברור כי לא ניתן לוותר על אף חלק בו. ובכל זאת, יש כאלה המקבלים תשומת לב גבוהה בכל קנה מידה. לובי המשרד נכנס לתמונה בנקודה הזו בדיוק, ודאגה לניקיון שלו חייבת להיות מושמית במקום גבוה מאד בסדר העדיפויות של המשרד.

מגוון רחב של פעולות

בנקודה הזו, חשוב להדגיש כי ניקיון לובי במשרדים, כמו בבתי מגורים למעשה, מאגד תחתיו מספר פעולות עיקריות המרכיבות יחדיו את המשוואה. כמובן שמאפייני הלובי הם שיגדירו, במידה העיקרית, את אותן פעולות. בחירה של רבים היא ליצור אווירה נעימה באמצעות שטיחים, מה שמצריך מחברת הניקיון חומרים ייעודיים לניקיון שטיחים – אחת המשימות המורכבות בתחום הניקיון. בכל הנוגע למרצפות, נדרש לא רק לשטוף אותן, אלא, פעמים רבות, לבצע הברקה או ליטוש שלהן, וזאת מדי מספר חודשים.

מעבר לשטיפה, כולל בתוכו ניקיון הלובי מספר פעולות מהותיות. ניקיון אבק הוא אחת הבסיסיות שבהן, והוא צריך לכלול גם את מכשירי החשמל, מסכי הטלוויזיה או המחשב וכיוצא בזה. דגש מרכזי אחר צריך להיות מושם על ריקונם של פחי האשפה, כמו גם על ניקיון החלונות, באם אלה מאפיינים את המשרד.

כך עושים זאת נכון

עקב כל הנאמר מעלה, ברור מדוע מנהלים רבים בוחרים להשאיר את ניקיון הלובי שלהם לחברות ניקיון מקצועיות. מה שחשוב להדגיש הוא שכיאה לחשיבותו של הלובי, אחד מכרטיסי הביקור המובהקים של העסק, הרי שהניקיון שלו צריך להיעשות בתדירות ראויה. לא בהכרח מדי יום, כמובן (מצב שיגרום להוצאות של אלפי או עשרות אלפי שקלים בחודש), כי אם בתדירות סבירה יותר, של כאחת לשבוע.

היות והלובי של המשרד הישראלי הממוצע הוא מקום עמוס בכל קנה מידה, מומלץ מאד לתאם את הניקיון כך שיתבצע מחוץ לשעות הפעילות של העסק: אף לקוח, בוודאי, לא ישמח אם בזמן ההמתנה שלו בלובי, יעשו לנגד עיניו פעולות הניקיון. הבחירה המקובלת כיום היא לבצע את הניקיון בשעות אחר הצהריים או הערב, בהן המשרד נוטה להיות ריק מאדם. לעיתים הדבר דורש הבאת מפתח לאנשי חברת הניקיון: זוהי אפשרות סבירה, כמובן, אם כי יש לוודא, טרם הצעד הזה, את אמינותה של אותה חברה.

על מנת שהמשימה תתבצע על הצד הטוב ביותר, מומלץ להיפגש לשיחת תיאום עם אנשי חברת הניקיון. להסביר להם את הצרכים ולראות מהם הפתרונות הספציפיים שהם מציעים.

התקשרו עכשיו!