חברת ניקיון למשרדים קטנים

תוכן עניינים

חברת ניקיון למשרדים קטניםאם יש לכם משרד, אתם יודעים בוודאי שהמראה הפיזי שלו חשוב מאוד ומהווה אחד מכרטיסי הביקור הרשמיים שלכם, מה גם שהוא משפיע על חוויית העבודה והשהות בו.

ברור שאתם צריכים לדאוג לניקיון של המשרד באופן שוטף, אך גם שלא מעט פרמטרים משפיעים על צורת הניקיון הנדרשת.

תדירות הניקיון

אנשי המשרד הממוצע צריכים לחשוב על התדירות בה יידרש הניקיון שלו, סוגיה התלויה בלא מעט פרמטרים הנוגעים למשרד ולמאפייניו.

ברמה הכללית, אפשר לטעון בפה מלא כי ניקיון משרדים קטנים נדרש לרוב בתדירות נמוכה ביחס למשרדים בסדר גודל קטן עד בינוני, ולו מכיוון פוטנציאל הלכלוך בהם קטן יותר. ככל שיש יותר אנשים הרי גדלים הסיכויים שהם יביאו לכך שהמשרד יתלכלך או יהפוך להיות מסודר הרבה פחות.

אז על איזו תדירות אנחנו מדברים? ובכן, כאמור זה משתנה בין משרד למשרד, כמו גם על פי הרצונות של בעליו. ברוב המקרים ניקיון של פעם או פעמיים בשבוע יספיק בהחלט בשעות הבוקר המוקדמות או בערב המאוחרות.

משך ביצוע המלאכה

עצם גודלם המצומצם של המשרדים הקטנים אפשר להגיע למסקנה נוספת שנכונה בחלק הארי של המקרים: משך הניקיון הנדרש להם נמוך יותר מאשר משרדים גדולים, בעיקר מכיוון שיש פחות שטח שנדרש לכסות.

המשמעות הראשונה של כך היא שהניקיון לא בהכרח צריך להתבצע לאחר שעות הפעילות של המשרד, או בסופי שבוע (מה שמאפיין לרוב את המשרדים הגדולים יותר) – גם אם יש משרדים קטנים שכן יחליטו שלא לפגוע כלל בשגרת העבודה שלהם אלא לבצע את הניקיון בשעות בהן אין נפש חיה במשרד.

השפעה אחרת היא על כוח האדם הנדרש לביצועה של המלאכה, אשר יהיה מטבע הדברים מצומצם ביחס למשרדים הגדולים.

בלא מעט מקרים מספיק איש ניקיון אחד שיבצע את משימת הניקיון, בעוד שבמקרה של משרדים גדולים נדרשים פעמים רבות שניים או שלושה אנשי ניקיון (או אפילו יותר, אם מדובר בניקיון מורכב או יסודי במיוחד), עובדה שמייקרת את המחיר.

אפשרות הפנייה למומחים

אם מהסקירה שהובאה כאן הגעתם למסקנה שניקיון משרדים קטנים יכול להתבצע תמיד לבד, טעות בידיכם. המציאות מראה שמשרדים קטנים גם כוללים כוח אדם מצומצם לביצוע העבודה השוטפת, ומכאן שאין תמיד מי שיבצע את הניקיון – התוצאה היא משרד שלא מנוקה בתדירות הראויה ושהופך למקום עבודה נעים הרבה פחות כתוצאה מכך.

חברת ניקיון מצוינת היא חברה שהעובדים בה לא ישאבו אבק, ישטפו את הכלים וישטפו את הרצפה אלא מעבר לכך למשל: ניקיון של סביבתה של מכונת קפה משרדית ובכלל כל שטח המטבח, ניקוי כל העמדות, מידי תקופה גם ניקוי של אבק מארונות, פינוי פחים מבוקר ויומיומי, ניקיון מקיף וסטרילי של השירותים ועוד.

בתנאים האלה רבים שוקלים שימוש בשירותיה של חברת ניקיון חיצונית, בין אם כזו המתמחה במשרדים קטנים ובין אם כזו המציעה פתרונות למשרדים בכל סדר גודל. למרות שאין כאן "נוסחה" חד משמעית שמגדירה את מחיר הניקיון, ברוב המקרים מדובר כאן על עלות נמוכה ביחס למשרדים הגדולים.

ראו גם:

ריח טוב במשרד

התקשרו עכשיו!