מארגנים חגיגה אמיתית – מגש פירות רחובות

תוכן עניינים

זקוקים לחפש רעיון יצירתי למתנה? נתנו לכם תפקיד להכין קינוח טעים שיוגש על השולחנות בסיום הארוחה בחגיגה? אל תשברו את הראש. מהיום הולכים על מגשי פירות! כן – מגשי פירות יכולים לשמש בתור מתנה מדהימה קינוח לכל אירוע חגיגי או בתור מתנה. פירות הם בריאים וחיוניים מאוד לבריאות גופנו, ולצד הטעם המופלא והצבעים המרהיבים הם יכולים לשמש בתור מתנה או קינוח מושלמים.

 

מה צריך לדעת על הכנת מגשי פירות

אם אתם רוצים להפתיע חבר, קרוב משפחה או בת זוג – זה הזמן להכין להם משהו מיוחד וטעים במיוחד. כל אחד אוהב לקבל מתנה שיש בה גם צבע, גם טעם, גם ריח והיא גם בריאה! תוכלו להזמין מגש פירות רחובות ולהפתיע את מי שאתם אוהבים בדרך הכי יצירתית שיש.

את הפירות אפשר לסדר בצורה מסוימת, לארגן בסדר מסוים או על פי תבנית וצבע מיוחדים שידגישו אלמנטים שאתם רוצים להדגיש. למשל, אם מי שמקבל את המתנה אוהב צבעים או טעמים מיוחדים בפירות, למה שלא תדגישו את זה דרך הפירות?

 

מכינים אריזה מתאימה

חשוב לבחור מגש שיכיל את כל כמות הפירות שאתם רוצים להכניס בפנים. זה נחמד מאוד לחשוב על כמה שיותר פירות מכל מני צבעים וצורות, אבל חשוב לוודא שיש לכם מספיק מקום בפנים. תוכלו לבחור מבין מגוון תבניות – סלסילה, מגש, סל, קערה ועוד. בחרו בתבנית שלא רק תכיל מבחינת מקום אלא שתהיה חזקה מספיק להחזיק את הכבודה. תלוי לפי המשקל של הסך הכללי של הפירות שאתם מזמינים, תצטרכו לדאוג לקונטיינר שיכיל אותם בצורה הכי טובה ובטוחה שיש.

 

שמרו על מגשי הפירות בטרם ההגשה

יש לדאוג לשמור על הטריות של הפירות לפני שאתם מגישים אותם לאדם או בחגיגה. ייתכן ובשעת ההזמנה הם ייראו טובים וטריים, אבל אם לא תדאגו לאחסן אותם בתנאים אופטימליים של קירור ואפילה, הם יכולים להינזק ולגרוע בנראותם ואיכותם. שמרו על מגש הפירות שלכם ואל תוציאו אותו מהמקרר כל עוד לא התחלתם להגיש את האוכל באירוע.

 

הנחה מיוחדת לקוראי הכתבה- 10% הנחה ברכישה באתר
למימוש הקופון הקלידו "10הנחה" בעגלת הקניות באתר הבית שלנו.

 

התקשרו עכשיו!