הכירו את השיטה המובילה לניקוי ספות עור

תוכן עניינים

רוצים לדעת איך צריך לנקות ספות מעור? הגעתם למקום הנכון. בואו ללמוד כל מה שחשוב לדעת על ניקוי ספות עור.

אין ספק שספות עור הן מרשימות ומדהימות ביופיין, ותורמות רבות למראה של הבית או המשרד שלכם. אבל מצד שני, גם ספות עור, כמו ספות בד, נוהגות לאגור אבק או לכלוך בין המושבים, להתלכלך מכתמי שמן, ולעיתים יכול גם להופיע עליהן עובש. ולכן, גם ספות עור זקוקות לשירותי ניקוי מקצועיים, לרוב בתדירות של כאחת לשנתיים.

מה היתרונות של ניקוי ספות עור מקצועי על פני ניקוי ביתי

קודם כל, כדאי שנבין מהם היתרונות של ניקוי ספת עור באופן מקצועי , על פני ניקוי ביתי.

  1. ניקוי ספת עור באופן ביתי ועצמאי עלול לקחת לכם שעות רבות ולגזול מכם זמן יקר רב, יותר מאשר ניקוי מקצועי. כאשר מדובר בשירותי ניקוי מקצועיים, התהליך לרוב לוקח עד 40 דקות בלבד, שזה משמעותית פחות ממשך הזמן שייקח לכם כדי לנקות את הספה בעצמכם.
  2. אם תנקו את הספה בעצמכם, אתם עלולים לא רק לא להצליח לנקות את הלכלוכים על הספה, אלא אתם עלולים גם לגרום ליותר נזק מאשר תועלת. כלומר, כאשר אדם שלא מיומן בניקוי ספות, אשר אין ברשותו את הכלים והידע הדרושים לתהליך, מנסה לנקות את הספה – הוא כנראה יזיק לספה, יותר מאשר ינקה אותה. ולכן, רצוי לבחור בשירותי ניקוי ספות מקצועיים, ולא לנסות לנקות את הספה בעצמכם.
  3. ניקוי ספות מקצועי הוא איכותי יותר מאשר ניקוי ספות ביתי. וזאת שכן לבעלי המקצוע המנקים את הספה יש ידע, ניסיון וכלים מתאימים, כדי לדעת כיצד נכון להתמודד עם כל כתם ולכלוך, ומהי הדרך המתאימה להסירם, מבלי לגרום לנזק לספה.
  4. ניקוי ספות עור מקצועי מאפשר לכם לשמור על האיכות והיופי של הספות לאורך שנים קדימה, כך שתצטרכו להחליף את הספות שלכם ולקנות חדשות לאחר יותר זמן, מאשר אם תנקו את הספות באופן ביתי. מה שמאפשר לכם לחסוך למעשה לא מעט כסף בטווח הארוך.

    השיטה המובילה לניקוי ספות עור – מבית מאסטר קלין

אם החלטתם שאתם רוצים לנקות את ספות העור בבית או במשרד שלכם באופן מקצועי – אתם חייבים להכיר את השיטה המובילה לניקוי ספות עור, מבית מאסטר קלין.
אם תבחרו לפנות למאסטר קלין לשם ניקוי מקצועי של ספות עור – מומחים מטעם החברה יגיעו לביתכם, יבחנו את מצב הכתמים והלכלוך על הספות, ויספקו לכם את המידע הדרוש, וכן הערכה אודות אחוזי ההצלחה המשוערים בנוגע להסרת הלכלוך והכתמים בתהליך הניקוי המקצועי. ואם תהיו מעוניינים בהצעה, הספות יילקחו למפעל שמבצע את הניקוי המקצועי, בו ניקוי סלון העור מתבצע על ידי הזרקת חומרים מיוחדים, כמו חומרי חיטוי ייחודיים, לתוך הספות, ולאחר מכן מתבצע ניקוי כללי של הריפוד והברקתו על ידי שמנים וחומרים ייעודיים.

התקשרו עכשיו!