גוגל מקדמת את השירותים שלה באמצעות מספר ערוצים שונים. אחד מהם הוא אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO) שהוא תהליך הגדלת הנראות של אתר אינטרנט או דף אינטרנט בדפי תוצאות של מנועי החיפוש (SERPS).
גוגל משתמשת במספר טכניקות כדי לדרג דפים ואתרים בדפי תוצאות מנועי החיפוש שלה. זה כולל שימוש במטא תגיות, תגיות כותרת ומילות מפתח. גוגל משתמשת גם בקישורים מאתרים אחרים כגורם דירוג.
לגוגל יש הרבה מבצעים ותוכניות שיכולים לעזור לעסקים קטנים
לקבל את החשיפה שהם צריכים כדי לצמוח. Google לעסק שלי הוא כלי חינמי שעוזר לך לנהל את הנוכחות המקוונת שלך ב-Google, כולל חיפוש ומפות. זה מאפשר לך ליצור רישום חינם עבור העסק שלך, להוסיף תמונות, סרטונים והצעות ולהגיב לביקורות. Google Adwords Express הוא כלי חינמי שנועד לעזור לעסקים קטנים למצוא לקוחות בקרבתם שמחפשים את מה שהם מציעים. קל להגדיר ולהתחיל לפרסם בגוגל מיד עם תוכנית זו. גוגל אדוורדס היא פלטפורמת פרסום המסייעת לעסקים למצוא לקוחות על ידי מיקוד המודעות שלהם על סמך מילות מפתח או ביטויים הרלוונטיים לעסק שלהם על מנת להניע תנועה לאתר או לחנות שלהם. גוגל מקדמת את המוצרים והשירותים שלהם במגוון ערוצים. אסטרטגיית הקידום בגוגל מבוססת בעיקר על פרסום, יחסי ציבור ומפה לאוזן. גוגל משתמשת במגוון ערוצים כדי לקדם את המוצרים והשירותים שלה. זה כולל פרסום, יחסי ציבור ומפה לאוזן. טקטיקת הפרסום העיקרית של החברה היא שיווק במנועי חיפוש (SEM). שירות SEM של גוגל כולל הכללה בתשלום (PI), שבו החברה משלמת כדי שהתוצאות שלה יופיעו גבוה יותר בחיפושים אחר מילות מפתח מסוימות; עלות לקליק (CPC), שבה החברה משלמת בכל לחיצה על אחת מהמודעות שלה; ועלות לאלף הופעות (CPM), כאשר החברה משלמת עבור כל 1,000 פעמים שהמודעה שלה מופיעה בדף אינטרנט. החברה גם רוכשת שטח מחברות מדיה
גוגל הוא מלך מנועי החיפוש והם רוצים להגדיל את בסיס הלקוחות שלהם
כדי לעשות זאת, הם משקיעים בקידום אתרי וויקס באמצעות מודעות טלוויזיה ופרסומות ביוטיוב. גוגל הוא אחד ממנועי החיפוש החזקים בעולם. זהו גם אחד האתרים המבוקרים ביותר באינטרנט. ככזה, לגוגל יש כוח רב לגבי איזה תוכן נראה ואיזה תוכן לא. לאחר מכן מוטלת עליהם חובה לקדם תוכן איכותי, במיוחד כשהאלגוריתמים שלהם מדרגים אותו גבוה יותר מתוכן אחר. הסיבה לכך היא שהם אחראים לעיצוב דעת הקהל על ידי קידום או קבורה של נושאים או מאמרים מסוימים. גוגל הוא אחד המותגים הפופולריים בעולם. זה קיים למעלה מ-20 שנה ושינה את הדרך שבה אנשים מחפשים מידע. מנוע החיפוש של גוגל נמצא בשימוש על ידי מיליארדי אנשים מדי יום, מה שהופך אותו לאחד המותגים היקרים ביותר בעולם. לגוגל יש הרבה מוצרים ושירותים שפותחו עם הזמן, אבל לא כולם מצליחים. מוצר אחד כזה הוא גוגל פלוס, שהוצג כמתחרה לפייסבוק. לגוגל פלוס היו הרבה תכונות שלא היו לפייסבוק באותה תקופה, אבל היא מעולם לא הצליחה לצבור פופולריות כמו לפייסבוק. על מנת לקדם את המוצרים והשירותים שלהם, גוגל משתמשת בשיטות שונות כמו פרסום מקוון, חסויות ושותפויות עם חברות או ארגונים אחרים. הם גם משתמשים בערוצי המדיה החברתית שלהם כמו